20.8.2016 Červený Kostelec - Černý kůň

07.03.2018 23:53

V Červeném Kostelci není moc na výběr kam se dá dojít najíst, ale myslím, že jsem si vybral dobře :-)

Kuřecí vývar - byl dobrý, a z hotovek vybrán Moravský vrabec se zelím a bramborové špalíčky.

V nekuřácké části se mnou seděla rodinka. Táta, dvě děti a učitelka s aprobací čeština a chemie. Navíc strašně kritická. Nic se jí nelíbilo. Děti poučovala o tom, že buřt se správně píše vuřt. No, můj mobil a jeho prediktivní psaní nic takového jako vuřt nezná. Když začala něco o molekulách vodíku, tak jsem instinktivně vypnul. Zase jsem zapnul až když začala chválit zelí. V tom jsem jí musel dát za pravdu. Jak zelí jako přílohu moc nemusím, tak tady jsem ho bez problémů všechno zblajznul i já. Bylo velmi dobře naložené v nějakém skvělém nálevu.

Vrabec byl taky výborný a libový. Když rodinka odcházela, tak máma ještě provnala židle u stolu... Jen u svého.

Rodinku vystřídala skupinka důchodců a nad zelím si taky pomlaskávali, a vzdychali blahem :-) I Měkké masíčko si pochvalovali. Jasně, u důchodců se není co divit :-)