9.8.2016 Stěbořice - Stěbořický pivovar; Kravaře - U Šťura

07.11.2016 16:32

Nedaleko od obce Stěbořice je bývalý pivovar, a u něho podnik s názvem Stěbořický pivovar. Ležíc na cykloztezce, tak se přímo nabízí k návštěvě. Já toho využil a nelitoval. Polévka se nabízela sama. Česnečka a mé oblíbené hodnocení úrovně jejího servírování. Zde 50%, ale chuťově nic výjimečného. Ale hlavní chod to napravil. Hovězí steak byl naprosto vynikající! Jen to trochu kazila pepřová omáčka, která mi přišla, že je zároveň citrónová. Připadal jsem si jak v Mexiku, kde místní používají snad ke všemu limetku :-) Chuť omáčky jsem proto při placení vytkl obsluze, ale jinak jsem byl spokojen. Ke steaku jsem měl opečené brambory a těm se nedalo nic vytknout.

Tento podnik se specializuje na hovězí, které tu i prodávají. Při mé letní návštěvě jsem využil zahrádku, ale i jinak tu bylo v době mé návštěvy pusto.

Po výletě jsem se stavil v Kravařích v podniku U Šťura. Místní podnik, hojně navštěvovaný jak místními, lak i projíždějícími cyklisty. Česnečka stejně jak v poledne 50%, ale naprosto luxusní! Navíc nevím jak to udělali, ale sýr nebyl v jedné hroudě u dna, jak to bývá celkem běžné. Polévka mi sama klouzala do krku. Chlapec u stolu v protějším rohu místnosti prohlásil, že ta česnečka výborně voní, a začal samovolně slinit :-)

Obsluha která měla tento den směnu byla taková lehce anorektická, ale sympatická :-) Pfefer steak s pepřovou omáčkou byl též velmi dobrý, ale ne až tak úplně jako v poledne.

Oba podniky mohu jen doporučit.

Diskusní téma: 9.8. Stěbořice - Stěbořický pivovar; Kravaře - U Šťura

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek