30.9.2016 Police nad Metují - hotel Ostaš

13.03.2018 12:01

Nocuji v Polici n.M. na turistické ubytovně. Zde mi nikdo nechce nic uvařit, tak vyrážím do města. Na náměstí je hotel Ostaš, kam zalézám na jídlo.

Polévka je v nabídce hrstková, a je dobrá. Neměl jsem v úmyslu se příliš rozšoupnout, tak si dávám jen kuřecí řízek s bramborami. Zřejmě jim došli velké talíře, jelikož přinesená příloha měla co dělat, aby se udržela na talíři :-) Jídlo jsem si sice vybral z hotovek, ale příloha odpovídala spíše minutkové kuchyni...

Zatímco jsem seděl u svého stolu, tak k vedlejšímu přišla rodinka - evidentně nějací známí číšníka. Váhali co si mají dát, a když zmiňovali "pavlišov", tak jim řekl: Dej si krkovičku, pavlišov je hnus! Evidentně měl stejný názor jako já, na tu směs, co se skrývá pod názvem Pavlišovský řízek :-)

Číšník byl příjemně úslužný, a vzhledem k tomu, že nás tam mnoho nebylo, tak měl i čas na trochu konverzace. Zavedl jsem hovor na malinovku, kterou jsem v úvodu mého posezení odmítl, a pří dotazu odkud ji mají mi upřímně řekl, že z Plzně a že je to humus a nedá se to pít. Mají nový výčep od Gambrinusu, tak nic jiného čepovat nesmějí. Ale známým malinovku nerozmlouval :-) 

Jako dorážku jsem si dal griotku, ale pouze ve formě s horkou vodou, protože byla z Božkova. :-(