29.8.2016 Broumovské stěny - restaurace Hvězda; Broumov - hotel Praha

10.03.2018 11:46

Další nepovedený den. Hlady jsem už skoro šilhal, když jsem dorazil k vyhlášené restauraci na hřebenech Broumovských stěn. Zavřeno :-( Naštěstí před Hvězdou je otevřený stánek, kde nabízejí klobásu z udírny. Libový párek vydávaný za klobásu docela bodl.

Díky párku od Hvězdy jsem přežil cestu do Broumova. Na náměstí se rozhlédnu, a jediný podnik, hotel Praha, na tablu u vchodu nabízí guláš s knedlíky za 120,-.No nic, ptám se servírky na jídelní lístek, a je mi odpovězeno, že podávají pouze inzerovaný guláš. Trochu jsem se podivil, ale šel jsem do něho. Bohužel. Dva z knedlíků jsou ještě docela poživatelné a třetí částečně okoralý. A čtvrtý? Ten by se hodil odpůrcům měnového fondu. Nebo kdyby mě s ním kontrolovala policejní hlídka, tak bych si koledoval o flastr za nevolené ozbrojování.

To jsem si samozřejmě nemohl nechat pro sebe, ale jediná omluva od servírky byla, že to tam nevaří, ale jen vydávají!!! Alespoň jsem zde dostal malou slevu :-/

S pitím byl taky problém, že za kofolu vydávali nějaký jiný kolový nápoj. Nemám problém objednat si kofeinu a jiné kolové nápoje, ale nesnáším, když na dotaz zda mají kofolu dostanu odpověď že ano, a pak donesou něco jiného. Ve většině podniků nemají problém přiznat, že čepují něco jiného podobného.

Doporučuji se hotelu Praha v Broumově velkým obloukem vyhnout.