29.10.2016 Skály - Zámeček

26.04.2018 14:35

Nejdřív to vypadalo vzhledem k názvu i vizuálem jako nóbl podnik, ale nakonec to tak horké nebylo. I vandráka s báglem jako jsem já, tam přijali bez problémů :-) Úvod - dobrá bramboračka.

S polévkou jsem si objednával i řízek XXL, a byl jsem upozorňován, že se na něj bude čekat, jelikož friťáky jedou nadoraz, protože v salónku mají zájezd a trefil jsem se do času, kdy se ho snaží odbavit stejnou flákotkou, jakou jsem chtěl i já. Vzhledem k tomu, že jsem chtěl řízeček jen jednou, tak to čekání nakonec nebylo žádné. Zájezdu jeden uzmuli, a já byl uspokojen záhy po dojedení polévky.

Dorážka č.1 - Horká čokoláda se šlehačkou. VÝBORNÁ!!! Na baru se točil čokovar, a šlahačka se v tak husté čokoládě ani nechtěla rozpouštět :-) 

Dorážka č.2 - Becherovka, protože griotku mají Božkov.

Obsluha je v tomto podniku proklatě rychlá.

Malí spratci mají v podniku vlastní místnost, ale tato místnost bohužel nemá dveře :-)