28.10.2016 Dolní Adršpach - Kalírna

16.04.2018 20:09

Proběhl jsem si Adršpašské skály a ještě než jsem prchl mimo civilizaci uložit se ke spánku, tak jsem navštívil v Dolním Adršpachu podnik s názvem Kalírna. Název mne sice trochu odrazoval, jelikož už nejsem kalící tip, ale hlad a zvědavost zvítězili.

Podnik lehce alternativní. Od jídla, přes prostředí, až po obsluhu. 

Dal jsem si čaj, a ten byl docela kvalitní. Hedvábné pyramidky Harney & Sons, a k čaji byla podávána i malá kokoska. Kofola byla kofolou. Polévku jsem měl Indickou čočkovou s karry. Výborná! Hlavním chodem byla pizza Pollo. Velmi bohatá a s nějakým posypem jakýmsi kořením. Ale též velmi dobré. Jen těsto by mohlo být lepší. Jako dorážku jsem si dal višňovku od Žufánka, ale bokužel to nebyl likér, ale pálenka. Ale statečně jsem si s ní poradil :-)

Jak jsem v úvodu zmiňoval, že podnik je lehce alternativní, tak pro ilustraci dodávám, že během mého pobytu se u vedlejšího stolu hrál Scrable. A pokud by měl někdo pocit, že dlouho čeká na jídlo, tak v rohu stála knihovna...