2.9.2016 Janovičky - Penzion a restaurace Vyhlídka; Broumov - restaurace Gritz

11.03.2018 15:02

V Javořích horách příliš možností na občerstvení není. V Janovičkách je na jednom místě nabídek víc. Pokud člověk není ubytován v nějakém z penzionů, tak zbývají dvě veřejné restaurace. Já si vybral restauraci Vyhlídka. 

Bramboračka na úvod nevypadala špatně. A výborně i chutnala! Chuťové buňky si pomlaskávali :-) A už slyším, jak v kuchyni buší do pašíka, aby mi připravili vepřový řízek s americkým bramborem. Mají vlastní talíře s nápisem podniku. Vzpomněl jsem si na dětství, kdy jsem musel sníst obsah, aby se mi objevil obrázek na dně talíře. Tady jsem se ale nemusel do ničeho nutit, a jídlo ve mě vesele mizelo :-) Nabízená kofola byla kofola, akorát mi neuměli dát 4dc. Nebo mě špatně slyšeli, a i druhou sklenici mi dali plnou.

Jak jsem tak seděl venku na zahrádce, tak se rozhlížím, a koukám, že pro děcka tam mají šmoulí kolotoč. Třeba mají i šmoulí zmrzlinu...

Jak jsem pohroužen ve svých myšlenkách, tak  mne ze zamyšlení vytrhla objednávka od vedlejšího stolu, kdy si pár ve středních letech poroučí k obědu Pavlišov Brrr, fujtajbl, blééé. Kdo neví co to je, tak ať si to někde vygooglí, já už to sem ani psát nebudu, co je to za zhůvěřilost! Platím a odcházím.

Večer jsem v Broumově. Vynechávám náměstí s hotelem Praha - viz hodnocení z minulého víkendu. Je mi doporučena restaurace Gritz, kam kráčím trochu v obavách. Dávám si česnečku - 10%. Když ji přinesli, tak sice pěkně zavoněla, ale chuťově nic extra. Česnek by vylouhován ve vývaru. Vepřová panenka s jemnou pepřovou omáčkou byla dobrá. Jen omáčka byla tak jemná, že jsem tam ten pepř nebyl schopen identifikovat :-)