10.10.2016 Teplice nad Metují - Restaurace RV

15.04.2018 10:48

Opět se tento víkend dostávám do Teplic nad Metují. Tentokrát z jiné strany, a kousek pod náměstím u mostu přes Metuji je Restaurace RV. Po včerejší polské ukázce pohostinnosti jde o příklad pořekadla "nebe a dudy" . Číšník je u mne s nabídkou podniku hned jak jsem dosedl.

Čaj není anonymní z balení 100 kusů jako včera, cukr i med na oslazení, tekutý citronek z koncetrátu. Kuřecí steak na grilu s hranolkama. Obloha nebyla na talíři aby rozmáčela hranolky, ale byla zvlášť v mističce - jen byla o něco chudší, než u poláků o den dřív. Tatarka byla vlastní výroby.

Do podniku chodí i místní. Číšník dvěma dámám, které se nemohly rozhodnou mezi denní nabídkou a stálou nabídkou v jídeláku řekl, ať si dají to z meníčka, že je to to samé jako v lístku, jen o něco méně pálivé. A pak po jejich poznámce, že hranolky jsou příliš světlé odpověděl: Nedivte se, jsou dělané v čerstvém oleji. Kdyby byly zlatovější, tak už by byly příliš tvrdé.

Jako dorážku jsem si chtěl dát griotku, ale protože byla z Božkova, tak jsem si dal becherovku. Chtěl jsem malou, ale dostal jsem velkou. Asi mě měl za alkoholika, když jsem seděl sám u stolu a objednával si kořalku.