9.10.2016 Teplice nad Metují - Hostel Victoria

14.04.2018 09:47

Hlad. Přicházím do Teplic nad Metují a zaplouvám do prvního otevřeného podniku na který narážím. Je to restaurace hostelu Victoria. Ochota personálu tomu odpovídá. Nebo je to možná polská verze pohostinnosti, protože zjišťuji, že dvojice personálu je polské národnosti. Počkám pár minutek až dojí, a pak si objednávám čaj a kofolu a poté z nevelkého jídelního lístku česnečku a kuřecí řízek s bramborama. Česnečka se nedala hodnotit, protože jsem dostal bramboračku se zeleninou a rozšlehaným vejcem. S oblohou u hlavního chodu si docela vyhráli.Překvapila mne tatarka podávaná k řízku, ale vypadala kvalitně (že by Hellmanns?), tak jsem ji zkusil přijídat. Zajímavá kombinace, ale že jsem to až do doby tohoto zápisu neopakoval, tak to asi zas tak nezaujalo :-)

Jsem v pohraničí v polském podniku, tak určitě dostávám polské potraviny :-/. No, evidentně jsem to přežil...

Jídlo bylo poživatalné, mírná neochota personálu a ani žádná přidaná hodnota třeba byť jen v náznaku mírného úsměvu.

Doufám, že je v obci ještě nějaký jiný podnik.