1.10.2016 Broumovské stěny - tur.chata Hvězda; Police nad Metují - Pension 65

14.03.2018 15:10

Opět jsem v Broumovských stěnách a tentokrát je tur.chata otevřena. Zamířím tedy na oběd. Krkonošské kyselo je velmi dobré. Jako druhý chod si dávám roštěnou se šunku a vejcem. Masíčko bylo velmi dobré, ale šunka se mi nějak nepozdávala. Ne, že by byla zkažená, ale měl jsem pochybnosti, zda se skutečně jedná o šunku. Bohužel se ale dá koupit šunka od kvalitních, hodně masových, až po takové, které se například při smažení na pánvi smrsknou do úplně miniaturních rozměrů... Ale zpět k tomu co mám na talíři. Vejce, které obvykle bývá ve formě volského oka udělané nahniličko, zde bylo skoro celé udělané natvrdo. Škoda. Obloha byla velká a naštěstí to nepřeháněli s červenou řepou, kterou moc nemusím. 

Dorážka č.1 byl jahodový pohár. Zmrzlina v poháru byl obyčejný polárkový dort a kopec šlehačky. Dorážka č.2 byla horká čokoláda. Nebyla nic extra, a šlehačka byla light :-(

Seděl jsem u stolu v části, kde je výčep, a měl jsem tak možnost sledovat cvrkot u pípy. Číšnik to tu měl evidentně na povel. Na kolegyně byl značně a velmi nepříjemný. Chvílemi jsem se skoro až divil, že mu s tím na hodinu neseknou. Zároveň mi byl i velmi nepříjemný, jak byl až slizkej při obsluhování německých hostů. Na druhou stranu jsem od něho dostal při placení panáčka, jako pozornost podniku. Evidentě si všiml, jak se tvářím na jeho chování ke kolegyním, a chtěl si mě tak uplatit.

Večer jsem opět v Polici. Jdu do podniku, kde už jsem v minulosti byl. Jmenuje se to Penzion 65. Honosně nazvaná bílá polévka se zelím byla obyčejná zelňačka. Rump steak na houbovém ragú a ještě něčem zeleném. Přílohou byl opečený brambor. Chuťově dobré, ale zarazilo mě, že se mě při objednávání nezeptali, jak chci ten steak udělat! Další zádrhel byl při placení, kdy tonic, inzerovaný v nápojovém lístku jako 330ml, přinesli ve skle 250ml a účtovali těch 330ml. Rozdíl nevelký, ale podvod. Taky se to projevilo na dýšku :-(  Vždy v těchto případech váhám, zda takový podnik nedat k šetření na ČOIku, ale nakonec jsem k takové aktivitě příliš líný. Zatím.