Ze západu na východ 31.10. - 1.11.2015

29.11.2015 12:15

Tentokrát jsme se motali na úplném konci republiky, a to kolem Aše.

První a jediné jídlo v sobotu, bylo večer v místě našeho ubytování v restauraci U sluníčka. Ne, nespali jsme pod stolem - pod tímto názvem se skrývá i penzion nad zmíněnou restaurací :-)

Prvním chodem byla dobrá bramboračka, kterou jsem měl napůl s přítomnou účastnicí výletu. Ne, že bych ji nezvládl sám, ale měl jsem objednánu specialitu podniku o 400g poctivé prasečiny s opečenými bramborami s cibulí a slaninou :-)  Před objednáváním tohoto masíčka jsem musel důrazně upozorňovat, že je to porce jen pro mě a ne pro nás tři, jak mi bylo navrhováno. Po chvíli pochopili a našli si v lístku vlastní jídlo. Stejně jako na bramboračce jsem si i na dřevorubeckém steaku velmi pochutnal. Horké borůvky se šlehačkou už byla jen taková třešnička na dortu tohoto gurmánského zážitku.

Drobný mínus bylo to, že nekuřácký salónek byl obsazený nějakým oslavencem a jeho hosty. Naštěstí se v naší části moc nekouřilo.

 

Druhý den byla plánována restaurace Na výhledech. Ač mimo hlavní tahy do Německa, tak byl tento podnik stále plný a mnoho hostů během našeho pobytu odešlo s nepořízenou. Ještě, že jsem nám prozíravě předem zařídil rezervaci. Vepřový steak na rozmarýnu byl famózní zážitek. Povzbuzeni rychlostí obsluhy i kvalitou pokrmů, objednali jsme si jeden z nabízených pohárů. A to byla chyba. Jako bychom se ocitli v jiné restauraci na jiném místě. Pohár nikde. Po připomenutí u obsluhy nám bylo sděleno, že je v pořadí v kuchyni. Po chvíli nám byli přineseni malí panáčci na účet podniku, za dlouhé čekání. Když ale ani posléze nebyly poháry doneseny, tak jsme opustili, jinak výborný podnik, bez očekávané dorážky :-(