Pražské cyklostezky 20.12.2015

01.02.2016 20:37

Na výletě po pražských cyklostezkách jsem dal na doporučení a zastavili jsme se na oběd v restauraci Jenerálka.

A nelitoval jsem. Nejdřív jsem dostal čaj s citronem servírovaném na talířku zvlášť. Už to signalizovalo, že mají své hosty rádi. Poté byla polévka. Drůbeží vývar byl vynikající. Vepřový steak s šunkou a volským vokem a hranolkami byl též vynikající. To vše s domácí tatarskou omáčkou. Ostatní si tuším též nestěžovali na svého ptáčka a jatýrka :-) Jako dorážku jsem to vše zakončil horkou čokoládou.

Tuto trasu už jsem jel několikrát a tento podnik jsem vždy míjel. Už to neudělám :-) To se nedá srovnávat s místem, kde jsme se zastavovali při předchozích výletech na občerstvení a na výběr býval pouze párek, klobása a hermelín...

V samotném závěru výletu na konci Prokopského údolí jsme zašli spláchnout projeté kilometry do podniku 7 cenové kategorie. Ještě že jsem očkovaný :-) Ale stálo to za to...