25.-26.10. 2015 Rokytnice v Orl.horách - Hotel Orličan; Deštné - Hotel Orlice

21.11.2015 21:11

Své putování jsem započal výborným gastro zážitkem v restauraci hotelu Orličan. Při minulé návštěvě jsem měl pocit rodinného podniku.( 10-12.10.2015 Žamberk - Imrvére; Rokytnice v Orl.horách - Hotel Orličan    )Tentokrát tam ale byla úplně jiná obsluha, neméně kvalitní. Takže to asi rodinný podnik nebude. Svůj zážitek jsem započal výbornou česnečkou. Servírování 100%. Pokračoval jsem hlavním chodem - panenkou na zeleném pepři a opékanými bramborami se špekem. Úžasný zážitek :-) Na doražení jsem si dal horkou čokoládu. Takhle hustou kvalitní čokoládu (nikoli pudingovou) už jsem dlouho neměl. Lžíce v ní doslova stála :-) Během pobytu zde jsem pozoroval, že podnik zřejmě supluje i chybějící čajovnu a kavárnu v obci.

 

Další podnik jsem bohužel navštívil až v závěru druhého dne. Bohužel. Podobný název, ale úplně odlišná úroveň. Hotel Orlice - obejít širokým obloukem. Zde jsem měl čas jen na polévku, tak jsem si dal česnečku. Servírování 0%. Jediné plus této hrůzy bylo to, že to i s rozmočeným chlebem bylo tak husté, tak to trochu vydalo i za hlavní chod. Ale i přes to, že tam plavaly kusy česneku, tak při jeho rozkousání česneková chuť nikde. Že by čína? Po takovém zážitku chutnala i griotka z Božkova :-/  Navíc ta obsluha... Tady si na tuzérech moc nevydělají...

 

Diskusní téma: Orlické Hory 25.-26.10. 2015 Rokytnice v Orl.horách - Hotel Orličan; Deštné - Hotel Orlice

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek