Orlické Hory 12.-13.12.2015

13.01.2016 14:42

Tak jsem opět po čase vyrazil na putování po značkách s vyhlídkou, že na naplánované trase toho moc nepojím. První podnik prvního dne byla horská chata Kukačka. Byli jsme zde relativně brzy, tak jsme si dali jen polévku a doplnili jsme tekutiny, i když jsem věděl, že další teplé jídlo bude až večer po setmění.

Polévka s játrovou rýží nebyla špatná, ale něco mi v ní nevonělo. Na chuti to ovšem nebylo znát. To by můj mlsný jazýček poznal :-) Asi to bude chtít nějakou další "ověřovací" návštěvu. I když je ovšem otázka jestli riskovat a nevsadit na ověřenou jistotu dole v Deštné...

Jak jsem již předeslal, tak další zastávka na jídlo byla večer horská chata Šajtava. Zde jsme měli domluvené ubytování. Ačkoli na stránkách nabízeli výběr z minutkové kuchyně, tak nám nabídli jen Boloňské špagety. Původně jsem měl sice jinou představu o večeři, myslíc na nějakou dobrou flákotku, ale protože těstoviny mám rád a koneckonců nám ani nic jiného nezbývalo, nechtíc se na pokoji krmit nějakou paštikou, tak jsme si je dali. Ačkoli jich byla pořádná porce, tak jsem ještě do sebe nasoukal část porce své spoluputovnice. Boloňské špagety jsem měl snad naposledy na základce...

Večer a ráno jsme v restauraci trávili čas s partou chlapíků s dětmi. Něco jako ve slavném filmu S tebou mě baví svět. Akorát batole jim chybělo :-) Chlapy byli tady, aby jejich ženušky mohli pařit jinde, jak jsme nechtěně vyslechli. Sami se taky nijak nešetřili. Byli to nějací sportovci, ale jelikož sportovním výkonem nazývali i výlet k prameni říčky Kněžná vzdálenému od chaty 2km, tak nevím...Asi šli nějakou zkratkou.

Druhý den ráno byla snídaně formou švédského stolu a zároveň ve stylu "kdo zaváhá nežere" Ale já tam byl včas :-D