6.2. - 7.2.2016 Kostelec nad Orlicí - hotel Panský dům; Týniště nad Orlicí - Kozlova putyka; Třebechovice pod Orebem - hotel Černý kůň

30.04.2016 22:02

Nezdržoval jsem se návštěvou kuřácké restaurace v Doudlebech a "spěchal" jsem do Kostelce do hotelu Panský dům, do kvalitní restaurace. Úvod: česnečka - servírování 90%. Uvnitř se nacházela pouze šunka, jinak bylo vše ostatní zvlášť :-) Chuťově docela dobré. Jako hlavní chod jsem měl kuřecí medajlonky s rýží z denní nabídky. V prvním soustu mne překvapila intenzivní chuť hřebíčku a vánoc. No, snad to nebylo tak staré :-) S odstupem času konstatuji, že mi nic nebylo, tak to tak staré určitě nebylo :-) Jako dorážku jsem si dal horkou čokoládu s bohužel sladkou sprejovou šlehačkou. Jinak chuťově byla čokoláda docela dobrá. Ani mne nepřekvapilo, že už nebyla v nabídce "specialita", horká čokoláda s červeným vínem. Asi jsem nebyl jediný kdo, jako já při minulé návštěvě, tuto kuriozitu vracel s poznámkou, že je to nepoživatelné :-(

Odpoledne jsem se vyskytoval v Týništi nad Orlicí na náměstí, a tak jsem neodolal návštěvě v Kozlově putyce. Navzdory názvu to není jen nalejvárna, ale i se zde kvalitně vaří. Chtíc dojít ještě za světla někam za město do lesů, jsem si dal jen česnečku - servírování 10% Chuťově ale vynikající (jen o trochu slanější) a obsahově bohatá. Kromě očekávaného česneku ;-) zde byl i dostatek brambor, zeleniny a vaječný žloutek. Tento podnik bych rád někdy vyzkoušel k posouzení kompletního meníčka :-)

Druhý den jsem měl dost času před odjezdem domů, tak jsem navštívil v Třebechovicích pod Orebem hotel Černý kůň na náměstí.  Tolik času zase nebylo, tak jsem se nezdržoval polévkou a šel rovnou na hlavní chod. Kuřecí prso s opečeným bramborem bylo výborné. Jen mne překvapila otázka na to, jestli k tomu chci i oblohu. Překvapen otázkou jsem se ani nezeptal, zda se platí zvlášť a rovnou ji odmítl. Očekával jsem tedy alespoň nějakou lite verzi oblohy na talíři, ale nechtěl jsem ji, tak jsem nic nedostal :-(

Alespoň že se po place pohybovala servírka krásná ze všech stran.... :-)

Diskusní téma: 6.2. - 7.2.2016 Kostelec nad Orlicí - hotel Panský dům; Týniště nad Orlicí - Kozlova putyka; Třebechovice pod Orebem - hotel Černý kůň

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek