18.-21.3.2016 Dobruška - Restaurace u Jelena; Nové Něsto nad Metují - Dům č.14; Sendraž - U sv.Floriána; Nový Hrádek - Na kovárně

23.07.2016 11:03

Trochu delší volno. Začínám do třetice v Dobrušce U Jelena. A opět nezklamali. V meníčku byla tentokrát uzená polévka s rýží, které jsem se trošku obával, neb tyto polévky mi zpravidla nechutnali a to ani "doma od maminky".  Zde se nejednalo o žádný mastný vývar s trošičkou masa, ale o řádnou porci masa ve vývaru. Nejlepší uzená polévka, jakou jsem kdy jedl!!!  Jako druhý chod jsem zvolil kuřecí řízek s bramborovou kaší. Kaše pouze z brambor!!! To se moc nevidí. Vzhledem k tomu, že jsem zde tentokrát začínal, tak byl i čas na nějakou dorážku. Po dotazu na výrobce griotky mi bylo skoro stydlivě oznámeno, že je "Radecká", jako by snad šlo o něco podřadného. Velmi dobrá. Potvrzení toho, že snad není horší griotky než z Božkova. Namlsán, šel jsem ještě do horké čokolády. Zde malinké zklamání ze sladké sprejové šlehačky. Čokoláda jako taková ale byla dost dobrá, i když v ní lžíce nestála :-)

Druhý den byla gastropustina, tak jsem se musel stravovat z vlastních zásob.

Třetí den jsem v době oběda došel do Nového Města nad Metují, kde jsem zaparkoval v restauraci s názvem Dům č.14. Na první dojem to působí jako trochu luxusnější podnik, ale jinak normální restauračka v centru turistického města. Meníčko už bylo trochu vyškrtané, tak jsem dal brokolicový krém s nočkem zakysané smetany. Vepřová krkovice pečená na bazalkovém pestu se sušenými rajčaty a s bramborem. Výborné! Jen brambory mohly být trochu teplejší. Dorážka č.1 byl jahodový koktejl ve kterém stála lžíce. Bohužel zároveň ve spoustě ledu. Asi proto, že to nabízejí mezi studenými nápoji :-/ Nechápu zvyk dávat 2 brčka, když se nehodlám s nikým dělit. A zvlášť když jsem u stolu sám... Jako dorážku č.2 jsem vyzkoušel horkou čokoládu. No, tentokrát nic extra.  Tak hurá do další gastropustiny...

Ta skončila poslední den výletu kolem poledne. A tak se těším do restaurace v Sendraži - U sv. Floriána. Zde dávám vynikající polévku s játrovými knedlíčky! Jako hlavní chod jsem si objednal vepřový řízek s bramborem maštěným máslem. Krátce po objednání se z kuchyně začalo ozývat bušení do pašíka, takže čerstvá porcička :-)  Vedle u stolu seděla babča s vnučkou. A jak již někteří mají krátké ruce na čtení, tak vnučka babče navrhla, že jí koupí selfie tyč :-D

Tento den jsem ještě stihl i návštěvu druhého podniku v Novém Hrádku - Na Kovárně. Slepičí polévka s nudlemi, ale těch se moc nepředali. Vepřový řízek. Opět bylo slyšet, jak pašíkovi natloukaj :-) Bohužel byla slyšet i mikrovlnka, kde mi ohřívali brambory :-(   Nebylo úplně teplo, tak jsem si dal čaj. Alespoň bylo pozitivní, že jsem dostal citron a ne amarouny v plastu.

Diskusní téma: 18.-21.3.2016 Dobruška - Restaurace u Jelena; Nové Něsto nad Metují - Dům č.14; Sendraž - U sv.Floriána; Nový Hrádek - Na kovárně

hodnocení

mimosa | 23.08.2016

Pěkné :-)

Přidat nový příspěvek