13.-14.3. 2016 Hostinec Skalka; Prázova bouda; Dobruška - Restaurace u Jelena

18.06.2016 19:49

Opět jsem se dostal po půldni do Podbřezí. Při minulé cestě jsem jedl v nedalekém motorestu Skalka, tak mne zavřený hostinec Skalka nevadil - i když měl mít dle otvírací doby otevřeno. Nyní jsem bohužel opět narazil na zavřené dveře, i když mělo být otevřeno :-( Asi mu tam chodili lidi...  Trochu jsem si sem zašel, tak se mi nechtělo zacházet si ještě víc do zmiňovaného motorestu, tak jsem na lavičce pod zámkem poobědval z vlastních zásob.

S blížícím se večerem jsem došel na rozcestí značených tras, kde jsem již jednou minul Prázovu boudu s restaurací( Tenkrát zavřenou, ale to mi nevadilo, jelikož jsem tam byl brzy dopoledne). Tentokrák jsem doufal, že bude otevřeno a nebude se konat den v gastropustině. Nezklamali, i když jsem měl namále. Přijít o něco později, tak už by bylo zavřeno a byli by pryč, protože jim tam ten den skoro nikdo nepřišel. Takto ještě nechali otevřeno a i nějaké jídlo v kuchyni našli :-) Neměl jsem na výběr, ale to co mi nabídli bylo dobré. Nejprve česnečka, jejíž servírování tentokrát nemohu hodnotit, jelikož nebyl k dispozici opečený chléb. Na chuti ale nebylo chyb. Poté mi byl předložen kuřecí řízek s bramborovou kaší. Jak jsem se zmiňoval, oboje bylo dobré. Abych odešel zcela uspokojen, dal jsem si jako dorážku horkou griotku a odešel hledat místo na přespání...

Druhý den jsem svůj výlet zakončil v restauraci u Jelena v Dobrušce. Jelikož byl všední den, tak bylo v nabídce denní meníčko. Vybral jsem si zelňačku a kuřecí paličky s hranolkami a tatarkou. Netušil jsem, že se někdy stanu preparátorem :-) Paličky byly roztrhaná kkřidélka na jednotlivé kousky s kostí a obalená v trojobalu. Ještě, že dávali k tomuto jídlu zvlášť talířek na odkládání kostí. Chyběla už jen miska s vodou na omytí rukou :-) Ale jinak výborné a byl jsem spokojen i z toho důvodu, že mi i přes zdržování s obíráním kostí neujel autobus... :-)

Diskusní téma: 13.-14.3. 2016 Hostinec Skalka; Prázova bouda; Dobruška - Restaurace u Jelena

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek